Kan je de CoronaCheckapp gebruiken voor een vakantie naar Thailand?

Ik hoor er tegenwoordig niets meer over. Vrouw en ik hebben in ieder geval wel onze 4e prik gehaald, paar weken geleden. Alle vaccinaties staan dus in de app, maar kan je de CoronaCheckapp wel gebruiken voor een vakantie naar Thailand? Zo nee, wat is dan een alternatief?

een jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, de Thaise overheid erkent de CoronaCheckapp. Wel geldt het advies om je vaccinatiebewijs of je negatieve PCR-testresultaat ook uit te printen en mee te nemen op vakantie. Alle inreisvoorwaarden voor je vakantie naar Thailand kan je hier nogmaals teruglezen.