Moet je een antigeentest doen als je gevaccineerd bent?

In principe ben je dan al beschermd, toch? Ik vraag mij daarom af een antigeentest dan nog nodig is.

2 jaar geleden
1.1K
Amadea
2 jaar geleden
Er blijken mensen te zijn bij wie het immuunsysteem niet reageert op de vaccinatie. Die denken dus te zijn beschermd, maar kunnen tóch besmet raken en (ernstig) ziek worden.
Parra187
2 jaar geleden
een vaccinatie beschermt je niet volledig
LeonardN
2 jaar geleden
Wat bedoel je met "Moet" in je vraag?
vanderplas
2 jaar geleden
@LeonardN Met 'moet' bedoel ik of je per se een antigeentest nodig hebt om te bewijzen dat je geen corona hebt. Ik dacht dat namelijk een vaccinatie wat dat betreft volstaat, maar daar twijfel ik nu over.

Antwoorden (1)

Ja dat moet want je bent niet volledig beschermd tegen infectie door het Coronavirus.
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Wat bedoel je met moet?
Wettelijk verplicht?
Als je zeker wil weten of je voldoende getest bent? Ik zou zeggen het moet niet MAAR als je "zeker" wil zijn dat.... dan zal je...