Kan je nadat je myocarditis hebt gehad nog hinder ondervinden?

In april 2020 covid gekregen. Maanden erna myocarditis (juni 2020).
Nog steeds veel last, hart is inmiddels goed hersteld. Mijn cardioloog denkt dat ik geen hinder meer kan hebben omdat mijn hart hersteld is/lijkt op echo. Heb ook in juni 2020 hoge bloeddruk erbij gekregen. Nog steeds kortademig bij inspanningen, stikop en wankel op de benen. Vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je hart echt goed hersteld is, kun je er geen hinder meer van ondervinden.
Maar je lijkt de verschijnselen te vertonen van 'long covid', dit zijn de gevolgen van corona-infectie.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt Simon!