Moet je nuchter zijn voor de coronatest?

Moet je eigenlijk nuchter zijn voor de coronatest? En zo ja, hoelang dan? Gelden bovendien dezelfde regels voor iedere coronatest ongeacht waar je 'm vandaan haalt (bijv. supermarkt)?

3 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
Coronatest is een stokje in je neus, daar hoef je niet nuchter voor te zijn. Hoe bedoel je supermarkt?
ronron1212
3 jaar geleden
@Ritsuka daar komen de zelftesten denk ik te koop.
Ritsuka
3 jaar geleden
@ronron1212 er staat nergens in de vraag dat het om een zelftest gaat
ronron1212
3 jaar geleden
@Ritsuka er staat ongeacht waar je 'm vandaan haalt (bijv. supermarkt)?

Het beste antwoord

Nee je hoeft niet nuchter te zijn voor een coronatest dat geldt voor alle coronatesten.