Wat moet ik doen als de coronatest positief is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Als je de corona app hebt moet je het daar ook invullen

Antwoorden (2)

Thuis blijven en rustig aan doen, simpel gezegd uitzieken.
( En neem contact op met de dokter als je het echt benauwd hebt. )
3 jaar geleden
OOK Huisgenoten thuisblijven. Geen bezoek, niemand. In quarantaine.

""Waarschuwing voor COVID-19
Veelgestelde vraag
Wat moet je doen als je coronavirus (COVID-19) test positief is?

U en uw huisgenoten blijven 2 weken thuis. Over deze thuisisolatie zal de GGD-medewerker u uitgebreid informeren. Het is belangrijk dat u zelf uw huisarts, werkgever en/of bedrijfsarts informeert. Huisgenoten die werkzaam zijn in de vitale sector of een cruciaal beroep hebben blijven ook thuis.""
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
HannekeJanssen
3 jaar geleden
10 dagen toch, inmiddels?