Zou je met een groep van 8 mensen (ander huishouden) in een vakantiehuisje (van eigen bezit) mogen?

Zou je met een groep vrienden uit een ander huishouden in een huisje van bezit van een van mijn vrienden mogen verblijven in deze coronatijd? Of is het al bekend vanaf wanneer dit zou mogen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
De 1,5 meter regel laat dat niet toe.

Antwoorden (1)

Nee, dit wordt gezien als een samenscholing.
Los van de vraag of het 'mag' is het sowieso niet verstandig ! Het risico op besmettingen wordt exponentieel groter naar mate de groep groter wordt.

Het is nog niet bekend of en onder welke voorwaarden samenscholingen weer toegestaan worden.
SentWierda
3 jaar geleden
Het woord samenscholing is onjuist. Het is: samenkomst.