Waar kan je momenteel als zorgverlener werken?

Men geeft aan dat er in de zorg voldoende mogelijkheden zijn ivm de corona crisis. Echter, zelfs om mensen te wassen, moet je bepaalde kwalificaties hebben. Waar kan je dan bijvoorbeeld als fysiotherapeut (of als oud-verpleger). Een BIG registratie is al lang niet meer wettelijk genoeg om zomaar taken uit te voeren.

Echter, binnen velen zorgrichtingen (psychologen, fysiotherapeuten, dietisten, etc, etc) is de hoeveelheid werk ongeveer terug gegaan naar nul. Waar kunnen zij momenteel werken? De hulppaketten die gemaakt worden, gaan er ook van uit dat mensen zelf kijken wat er mogelijk is. Hoe voorkom je dat je tussen wal en schip valt?

4 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Een Big-registratie is wel voldoende om je werk te kunnen doen. En als je in vaste dienst bent in een van die beroepen blijft dat zo, ook als er (tijdelijk) geen werk is. Als ZZP-er is dat iets anders, natuurlijk.