Kun je een doorbraak bloeding stoppen?

Ik heb aankomende vrijdag een bruiloft waar de dresscode wit is… helaas heb ik gister een doorbraak bloeding gehad. Ik heb de pil niet doorgeslikt.

Is er een mogelijkheid om dit te stoppen?

2 jaar geleden
1.2K
Minako
2 jaar geleden
Soms stopt een doorbraakbloeding vanzelf weer na een dag of 2, is dat niet het geval dan kun je het beste een stopweek inlassen. Heel vervelend maar dan ben je er wel het snelst weer vanaf.

Antwoorden (1)

Nee, stoppen gaat niet lukken, bloed opvangen wel (maar dat wist je waarschijnlijk al).
Dinsdag t/m vrijdag is vier dagen. Met een beetje geluk is het dan over.