Na hoeveel weken slikken kan je een stopweek inlassen?

ik heb een vraagje, ik heb namelijk vandaag precies 4 weken de pil geslikt (ik had een strip geslikt en toen meteen doorgeslikt afgelopen maandag dus begin eigenlijk vanavond aan de tweede week van de strip). Kan ik nu een stopweek inlassen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je moet minstens 1 volle strip slikken, dat is 3 weken. Daarna kun je op elk gewenst moment een stopweek houden. Ik markeer zelf altijd deze aangebroken strip met een stift, zodat ik deze apart kan houden voor andere keer uitstellen.