Werkt de pil nog als je erna thee gedronken hebt?

Ik nam de pil in met water, maar dronk 20 minuutjes later nog 2 glazen thee. Werkt de pil dan nog?

8 maanden geleden
1.2K
Thecis
8 maanden geleden
Wat voor thee?
En waarom zou de pil niet meer werken daarna?
Ritsuka
8 maanden geleden
Zolang je maar geen St.Janskruid neemt
tinus1969
8 maanden geleden
Lees de bijsluiter, daar staan dat soort dingen in.
Pieterke
8 maanden geleden
Ja de pil werkt dan nog. Denk maar aan al die vrouwen die gezamenlijk de pil op hun werk innemen tijdens de koffiepauze innemen. En inderdaad, lees de bijsluiter even door.

Antwoorden (1)

Jawel, eten of drinken (met mate) na het innemen van de pil heet geen enkele invloed.
8 maanden geleden