Ik heb seks gehad en het condoom was binnenstebuiten. Is de kans dat ze zwanger is groot?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K
Pieterke
3 jaar geleden
Rokky1215 laat je vriendin voor de zekerheid een zwangerschapstest doen.
jc54
3 jaar geleden
Condoom binnenstebuiten, dat rolt wel heel erg lastig af, dat merk je gelijk als je het condoom om doet.......Lijkt me een heel gedoe, om het eerst af te rollen en daarna binnenstebuiten om te doen.........
liveisgreat
3 jaar geleden
waarom zou ze hierdoor zwanger zijn? Een condoom is een soort plastieken zakje dat zaad opvangt, dus maakt niet uit of het binnenste buiten is. Vraag me alleen af hoe je dat ding aan kreeg.

Antwoorden (1)

Maak NIET uit of je condoom goed zit of binnenste buiten. Werkt altijd aan twee kanten beschermend.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Het glijmiddel wat aan de buitenkant zat zit nu wel binnenin, wat snel afglijdt en dat je dan die hele condoom naar binnen propt... Ik ben daarom niet helemaal eens met je of het uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Maar als het condoom aanblijft , is er dan een kans op zwangerschap?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Griffin en @Rokky1215
Als het condoom goed aanbleef is er geen kans op zwangerschap!
Griffin
3 jaar geleden
"Als het condoom goed aanbleef is er geen kans op zwangerschap!"
Simpele natuurkunde zegt dat zoiets niet gaat... die - is overigens niet van mij.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@griffin wat bedoelt u is het nu mogelijk of niet de zwangerschap?
taillie
3 jaar geleden
tuurlijk is het mogelijk, zelfs al heb je condoom goed aan is er altijd wel een kans, die is wel heel klein, maar er bestaat wel een kans. maar ik zou me geen zorgen maken indien hij erop bleef zitten