Is het normaal om te bloeden na het innemen van de morning afterpil?

Is het normaal om te bloeden na een morning after pil

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Als je de bijsluiter had gelezen was het niet nodig geweest dit op internet te vragen. Want wat staat in die bijsluiter?: "Pijnlijke borsten en tussentijds bloedverlies kunnen optreden tot aan de volgende menstruatie". Dus ja, dat kan een normale bijwerking zijn. Het treedt op bij 10 tot 30 op de 100 vrouwen die zo'n pil hebben geslikt. Ook kan de menstruatie op een ander moment komen.