Dit is binnen 1 week de 4e vraag over dit onderwerp! Tik links bovenin het woordje bach in en je krijgt de andere vragen en antwoorden te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deze vraag blijft staan, beantwoord ik hem nog een keer:

Ja ik heb er ervaring mee in een ver verleden, ja ik heb serieus geprobeerd er in te geloven, en nee ik heb nooit enig merkbaar resultaat gemerkt.

Bachbloesem is een homeopatische therapie en je moet er in geloven, om het te laten werken. Er is geen enkel onderzoek waaruit blijkt dat het beter werkt dan noem eens wat, aan een koeienliksteen likken 1 x per dag. Het kost bovendien veel geld en zelfs als je er in gelooft, heb je geen enkele garantie dat jij met jouw geloof je lichaam zodanig kunt beinvloeden dat het gaat werken.

Het helpt in elk geval om je portemonnee een stuk platter te krijgen, dat dan wel weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van je gestel.
dat begint op een gegeven moment uit zichzelf
te doen wat het moet doen. of niet.
bachbloesem-remedies zijn mooie remedies
voor heel lichte, vaak uit zichzelf overgaande problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MIJ HELPT DE RESCUE REMEDIE,WORDT ER ONTSPANNEN DOOR,