bijvoorbeeld bij De Tuinen je kunt van het kruid thee zetten. je kunt het in de winkel halen, of via internet bestellen. http://www.detuinen.nl/rustgevers/sint-janskruid/de-tuinen-sint-janskruid.html hier alvast de link dan kan je het zo bestellen. succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In alle kruidenwinkels is Sint Janskruid te koop. Reformhuizen, natuurwinkels, biologische winkels, natuurdrogisterijen. Het is echt niet moeilijk te vinden.
Als je kruiden als medicijn gebruikt moet je er in elk geval op rekenen dat je niet gelijk merkt dat het werkt. Je moet echt langere tijd van het kruid gezette thee drinken voordat je kunt merken dat het effect heeft. Soms verergeren de klachten eerst, en dat hoort erbij. Want dat is de werkwijze van natuurlijke middelen: als je het kruid zou gebruiken terwijl je gezond bent dan wordt je er juist ziek van.
Als je snel effect wilt zijn chemische medicijnen beter.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ook bij de tuinen bijv. ?
ja ik heb last van wat klachten waardoor ik wat depressief ben.
maar nou moet ik misschien aan de medicijnen en ik wil eigenlijk eerst op de natuurlijke wijze proberen.
Amadea
10 jaar geleden
Jazeker, bij de Tuinen verkoopt men dat ook. http://www.detuinen.nl/rustgevers/sint-janskruid/de-tuinen-sint-janskruid.html