Kan ik bij een bacteriele infectie in mijn kleine bekken iets anders doen dan antibiotica slikken?

Gisteren is ontdekt dat ik een bacteriele infectie heb in mijn baarmoedermond (waarschijnlijk). Ik heb hiervoor antibiotica ontvangen.
Ik twijfel die te nemen, zijn er alternatieven?
Hoe gevaarlijk id het als ik besluit de antibiotica niet te nemen?

Ritsuka
een jaar geleden
Waarom twijfel je? Wat zou je anders willen dan?

Antwoorden (1)

Een bacteriele infectie niet bestrijden kan tot bloedvergifiting leiden.
Het kan ook dat je lichaam de infectie zelf kan bestrijden, maar dat zal dan zeker langer duren dan met antibiotica.
een jaar geleden