Helpt E-Cigarette bij stoppen met roken?

Ik wil via deze website een Elektrische sigaret bestellen maar helpt dit echt bij stoppen met roken?
http://www.vanoutlet.nl/index.php

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben na 30 jaar roken nu 5 maanden gestopt en ik heb dit gedaan door het boek 'de opluchting' te lezen va J.Geurtz.
Ik had 2 maanden van te voren een datum geprikt, ben nog naar de huisarts geweest waar je soms medicijnen kan krijgen om je te helpen (ik kon ivm andre medicatie die niet gebruiken) en ben een dag of drie van te voren in het boek begonnen. Het heeft mij echt geholpen en ik ben van het roken af.
'Gewoon' doen dus.....!

Antwoorden (5)

Ja, je lichaam verlangt bij het stoppen met roken naar een sigaret, daarom is het zo moeilijk om te stoppen. Met het gebruik van de elektrische sigaret maakt je lichaam een stofje met vergelijkbare werking aan als met een gewone sigaret

Oh, en je hoeft niet bang te zijn dat je verslaafd kunt raken aan de elektrische sigaret, het is een ander stofje en hier kun je praktisch niet verslaafd aan raken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In elektrische sigaretten zit ook gewoon nicotine. Zeggen dat deze niet verslavend zijn is dom en gevaarlijk om te zeggen als je er niets vanaf weet.
ja, ik heb in mijn omgeving mensen zo zien stoppen met roken; ze talen niet meer naar een sigaret.
ze krijgen hun nicotine nog binnen, maar geen teer en aanverwante narigheid.
maar als je bedoelt dat je helemaal wil stoppen, dan weet ik niet of dit wel zo goed is.
alle gewoontes hou je in stand, zoals lurkpauzes, steeds iets naar je mond brengen, en je blijft de verslavende stof binnenkrijgen.
als ik jou was zou ik eens gaan overleggen met je huisarts; er zijn medicamenten die je goed kunnen ondersteunen.
sterkte en succes!
11 jaar geleden
Je zult verschillende antwoorden krijgen. Waarom?
Bij de een werkt het blijkbaar wel, bij de ander niet.

Ook ik heb met de e-sigaret geprobeerd om van het roken af te komen.
Resultaat: Na enkele weken vond ik de bijsmaak van de e-sigaret zo ontzettend smerig, dat ik hunkerde naar een 'echte' sigaret.
En toen die er eenmaal weer was.....affijn je snapt het.

Kortom: Bij mij werkte het averechts. Maar wie weet bij jou niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moeilijkste aan stoppen met roken is het stoppen met alle gewoontes en rituelen rondom roken, zoals een bij de koffie, in de pauze etc. Met een electronische sigaret los je dat niet op. En aangezien er ook nog nicotine in zit, kom je ook niet van je fysieke verslaving af. Dus, volgens mij het geld niet waard...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de bank genomen zijn extra middeltjes, waaronder de E-sigarette, goed voor de portemonnee van de fabrikant en niet om van de 'zucht' naar een sigaret af te komen.
De oplossing ligt meer voor de hand en is kosteloos! Je gedachten! Gedachten zijn krachten is een veel voorkomend gezegde, en niet voor niets.

Jij zelf moet de instelling hebben te willen stoppen. Als dat 'goed tussen de oren zit' dan gaat het je lukken! Ok, het is niet gemakkelijk van een verslaving af te komen maar het zal je uiteindelijk lukken.
Juist zonder de E-....... hoe heet dat ding ook alweer?