Je mag wel schrijven dat je ondersteuning kan bieden in het genezingsproces, je mag niet zeggen dat je mensen geneest. Dit is strafbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat mag niet, hier zijn regels voor. De overheid neemt de burger hiertegen in bescherming, echte genezing kan alleen een echte dokter bewerkstelligen op basis van wetenschappelijk vastgestelde methoden. Op deze manier zal de patiënt niet misleid kunnen worden met een niet bewezen behandelingsmethode om de ziekte op te lossen, zo zal de patiënt het risico ontlopen dat zij of hij valse hoop krijgt en uiteindelijk niet genezen wordt. Waardoor ziektes kwaad tot erger kunnen worden met een eventuele dood tot gevolg. Een goed voorbeeld hiervan was de onsuccesvolle behandeling van Jomanda aan Millecam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jij werkelijk mensen geneest dan bewijs je dat door middel van een dubbelblind wetenschappelijk onderzoek, zoals alle reguliere behandelingen. Dan wordt jouw behandeling ook gewoon regulier en dan mag je op je website zetten dat je mensen geneest en dan verwijs je naar je onderzoek wat ook ergens gepubliceerd is natuurlijk.