Ik heb een hele grote rode blaar op mijn tong als 5 weken.. en het doe best zeer iemand tips?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Hoe is de blaar ontstaan? Verbrand? Allergische reactie?
Amadea
4 jaar geleden
En welke soort blaar is het: bloedblaar, aft, gevolg van laserbehandeling?
fremar
4 jaar geleden
Dan ga je best eens bij je dokter.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb mijn tong trouwens niet verbrand)
Amadea
4 jaar geleden
Maar wat is er dan wél gebeurd? Je krjgt niet zomaar vanzelf een grote blaar...
HeerVoldemort
4 jaar geleden
@amadea Wat voor laserbehandeling zou dat dan geweest moeten zijn? Zijn er laserbehandelingen in de mond?

Antwoorden (2)

Het kan een bloedblaar zijn ontstaan door een wond, allergie voor bepaald voedsel, vitaminegebrek of zelfs stress. Maar die verdwijnt doorgaans binnen twee weken.
De oorzaak kan echter ook bijvoorbeeld herpes, kanker, diabetes zijn.
Aangezien je al vijf weken last hebt, zou ik direct een afspraak met de huisarts maken.
4 jaar geleden
dagelijks kauwen op een vers salieblaadje, helpt heel vaak, maar beginnen met naar een dokter te gaan, dat had je 4 weken gelden al moeten doen.