kan wietolie helpen bij slaapproblemen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
paulus811
6 jaar geleden
Nee, een huisarts kan helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In de vraag staat "wietolie"
Grote kans dat er cbd-olie bedoeld wordt.
En als het wel om wietolie gaat: gaat het dan om mediwietolie (cbd en thc) of thc-olie (veel thc, weinig cbd) Op alle soorten is het antwoord: Ja, dat kan, maar de uitleg is anders en de nadelen ook.

Antwoorden (1)

Wietolie kan inderdaad helpen bij slaapproblemen.
Dat wil niet zeggen dat het verstandig is zonder overleg met de huisarts wietolie te gaan gebruiken.
Misschien zijn er betere oplossingen voor je slaapproblemen.