Weet iemand een arts in Den Haag die herpes kan behandelen dmv bioreaonantie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
Ik zou hiermee gewoon naar de huisarts gaan, bioresonantie werkt niet: http://www.kwakzalverij.nl/nieuws/bioresonantie-therapie-in-vara-kassa/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kwak is een bron die zo ongeveer alles wat niet strikt regulier is afkraakt en een zeer onbetrouwbare bron. Het iocob is dan beter http://www.iocob.nl/category/andere_behandelwijzen/bioresonantie/
Zelf wiki is betrouwbaarder:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bioresonantie In dit geval in de conclusie praktisch hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.lemmensarts.nl/de-praktijk/kennismaking.html
Bijna zeker dat deze arts (geneeskunde studie) o.a. bioresonantie zal gebruiken.

Antwoorden (1)

Er zijn geen artsen die herpes behandelen met bioresonantie.

Er zijn wel alternatief behandelaars die herpes behandelen met bioresonantie. Als je simpelweg zoekt naar bioresonantietherapeuten zul je er genoeg vinden.

Maar: wat je dan krijgt is een behandeling. Niet meer en niet minder. Die behandeling zal echter geen genezing brengen, zelfs geen verlichting van de klachten. Dat komt doordat bioresonantie weliswaar een sympathiek klinkende naam is, maar in werkelijkheid geen enkele werking heeft.

ALS een behandelaar al resultaten bereikt met bioresonantie, kun je met zekerheid zeggen dat deze behandelaar ook andere dingen doet. De bioresonantie lijkt dan voor de verbetering te hebben gezorgd, maar in werkelijkheid zijn het de andere dingen die tegelijk zijn gedaan.

Wil je je herpes echt behandelen (in de zin van: genezen), dan zul je toch echt naar een arts moeten gaan.

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bioresonantie is ongeschikt voor het behandelen van herpis virussen.
Dus zal je ook geen arts vinden die je kan helpen
Cryofiel
6 jaar geleden
Ed, je eerste zin klopt: bioresonantie is overal ongeschikt voor, dus ook voor het behandelen van herpesvirussen. Je tweede zin klopt niet. Een bioresonantietherapeut kan je niet helpen, een arts gelukkig wel. Zolang die maar geen bioresonantie gebruikt, natuurlijk.