Weet iemand waar je Hercules kruiden kan kopen?

Hallo alleaal

Ik ga met de kerst naar Zwitserland en een vriendin vroeg of ik daar eens wilde kijken of daar Hercules kruiden kan kopen. Zij kan het in Nederland niet kopen zegt ze

Zij gebruikt het bij gewrichtspijn. Ik heb al op internet gekeken, maar zie idd niets van Hercules kruiden.

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen of het in Nederland ergens te koop is.
Ik ken zelf dat merk en kruiden overigens niet.

vr gr Gonna

1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft ze nog een potje/zakje o.i.d. waar iets opstaat?

Antwoorden (2)

Bedoeld ze misschien duizendguldenkruid
http://www.astrologie.ws/kruiden/duizendguldenkruid.htm
Dit is wel verkrijgbaar via het internet.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heracleum sphondylium ?
http://www.nd.nl/artikelen/2013/juli/27/hercules-in-de-berm

In de 3e bron staan links in de kolom de bereklauw, de gewone bereklauw en de reuzenbereklauw.
Over het gebruik bij gewrichtspijn kan ik niks vinden.