Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik af van de pijn op mn vingertop?

Hallo!

Ik moest een baksteen wegdoen maar ik weet niet hoe ik gooide maar de baksteen keam tegen mn vinger aan en een paal waardoor mn vinger klem zat. Nu is mijn vraag is er een medicijn of dergelijk eaarmee ik van deze rotpijn afkom?

Ps als mijn vinger strek voelt het alsof hij te krap zit en schiet mijn vinger terug ala ik em loslaat.

Mvg eren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je met terugschieten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat 'terugschieten' klinkt als een beschadigde pees. even mee langs de huisarts en je weet het zeker.
Pijn is een signaal dat er iets mis is in je lijf, je kan die pijn wel onderdrukken maar beter is natuurlijk om iets aan de oorzaak te doen :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De pijn zal hem in de zwelling zitten. Dit kun je verhelpen door een aspirine of een paracetamol te nemen. Het heeft gewoon zijn tijd nodig om te herstellen. Is je vinger ook blauw of iets dergelijks?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja een kleine blauwe plek. Daar zit opk de meeste pijn. Het is op mn vingertop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In je vingertoppen zitten de meeste zenuwen dus daarom doet het zo'n pijn en kan het wel even gaan duren eer dit genezen is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding