De mudra in de afbeelding is zeer geschikt om hoofdpijn te verminderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ook als je linkshandig bent? Of moet je de gebaren dan verwisselen?
liveisgreat
10 jaar geleden
ik zie weer geen afbeelding... heb er al voor naar de moderatoren geschreven maar geen antwoord ontvangen :-(. Zal nog eens een poging wagen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee niet omwisselen!
De energie heeft niets te maken met of je links of rechtshandig bent.