Iemand ervaringen met Patello-femorale luxatie (knieschijf uie kom) ?

Mijn knieschijf is 3 jaar geleden 2x uit de kom geschoten. Na de eerste keer werd mijn gehele been voor 4 werken in het gips gedaan. Er werd mij verteld dat ik wel weer kon sporten, vervolgens met de gymles schoot hij er weer uit. En toen kwamen ze erachter dat het bot onder mijn knieschijf geen diepe gleuf heeft waar mijn knieschijf in kan liggen zodat hij niet eruit schiet.
Kan er na een tijdje wel een gleuf komen nu ik uitgegroeid ben? of moet ik persee geopereerd worden?
dankjewel alvast

Toegevoegd na 1 minuut:
(knieschijf uit de kom)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kristal
12 jaar geleden
hmm, grappig, Patello-femorale luxatie schrijf je goed maar knieschijf uit de kom kost weer meer moeite zie ik... Sorry, moest even ;-), maar ik hoop dat het goed komt met je knie want het lijkt me heel vervelend!

Het beste antwoord

ik neem aan dat je nu uitgegroeid bent? laat je door je arts hierover inlichten. die heeft er meer verstand van denk ik. zoiets kun je niet via internet beantwoorden.
veel succes...