Het is wettelijk verplicht om overal een houdbaarheidsdatum op te zetten, daarom staat dit ook op de Bach flesjes. Voor de werking van de Remedies is deze datum niet van belang. Ze blijven goed werkzaam en ze worden zelfs nog sterker qua kracht en energie. Dus zeker niet wegdoen, maar gewoon blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Houdbaarheid / wijze van bewaren
De vervaldatum (t.h.t. einde) staat vermeld op de verpakking en/of het etiket.
Het product donker bewaren bij kamertemperatuur (15-25 ºC).
Buiten bereik van kinderen houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het na opening donker en bij kamertemperatuur (15-25 ºC) bewaart dan zal hij houdbaar zijn tot de vervaldatum...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de verpakking staat vaak tht of tgt, dat betekent tenminste houdbaar tot en tenminste te gebruiken tot.

Bij tenminste houdbaar tot garandeert de fabrikant de geur en/of smaak van het product niet meer, maar de kans is klein dat je er ziek van wordt. In het geval van de spray is de werking niet meer 100% gegarandeerd. Zoals bij Smarties en chocoladeletters.

Bij tenminste te gebruiken tot kun je ziek worden, dit staat vaak op vlees en vers producten.