wat/wie alternative method kan kindje(van4) helpen met een achterstand in de ontwikkeling? ( nog niet los kunnen lopen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Is er al getest of er verder afwijkingen zijn? In geestelijke of lichamelijke ontwikkeling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles onderzoeken gedaan( mri hoofd, rug)...bloed onderzoeken, niets uit gevonden. Hij is lichmelijke ontwikkeling. Dokter/specialist weet niet wat er aan de hand is .
Ritsuka
11 jaar geleden
En geestelijk kunnen ze ook niks vinden? Praat en leert hij wel goed?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor geestelijk heeft hij geen problem.
bamibal
11 jaar geleden
Is er ook genetisch onderzoek gedaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Genetisch is ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krol/ his is nu 3 jaar 6 maanden. Hij kreeg ook orthopedie( revalidatie centrum) want hij komt elke week 2 keer naar het RC.

Het beste antwoord

De hedendaagse medische wereld, kan een hoop, maar kan ook nog heel veel niet, zoals u reeds ondervonden heeft. Men weet gewoon niet alle kwalen op te lossen. Het is alleen jammer dat men vaak de mening is toe gedaan dat alles wat buiten de reguliere medische behandeling valt, per definitie onzin is. Ik weet uit ervaring dat b.v. biofotonen therapie wel eens heel goed in het geval van uw kind zou kunnen helpen.
Er zijn diverse praktijken door het hele land, zie ook de link.

http://www.coherentie-therapeuten.nl/index.php?pag_id=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat/wie alternative method kan kindje(van4) helpen met een achterstand in de ontwikkeling? ( nog niet los kunnen lopen)"

Andere antwoorden (1)

Ga naar een kinderfysiotherapeut en niet naar een alternatieve therapie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo ? hij ging naar kinderfysiotherapeut sinds hij 1 jaar oud was...tot nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@contynei : maar...Dat blijkt toch niet uit je vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
contynei: en waarom niet meer en wat zegt de kinderfysio? Maakt hij geen vorderingen bij de fysio? Jij gaat maar alterneuten als er geen resultaat is? Je zegt dat er niets gevonden is: misschien eens naar een psycholoog?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sofia Ziekenhuis gezegd dat ze weten niet wat . Hij moet nu elke week 2 keer naar kinderfysio.
Ik breng ook hem naar osteopathie, 1 keer per 2 weken( al 3 keer).
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt dit beter met de artsen overleggen in plaats van hier vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka. bedankt voor je advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka @. kan je ook laten wij weten met welke artsen anders je hier bedoel ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat zegt de kinderfysio over zijn vorderingen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik ben geen arts, dus ik kan ook niet adviseren waar je het beste heen gaat.