Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik durf niet zo goed naar de drogist melatoline halen Iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Koop ook wat andere dingetjes tezamen met de metatoline. Zo is de aandacht niet zo op de melatoline gericht. Toegevoegd na 4 minuten: Melatonine dus..

Ik kan me nog wel genantere dingen voorstellen om te kopen bij een drogist als een potje melatominetabletten. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit meer vergeten dat ik als 14-jarige stagiaire aan de kassa van de plaatselijke Kruidvat stond en de eerste de beste klant om een pakje condooms vroeg. Ik bedoel maar..... Maar, om even op jouw vraag terug te komen, eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo. Ze zullen hoogstens vragen of je er vragen over hebt, maar dat zijn ze nu eenmaal wettelijk verplicht. En mocht je nu echt niet willen dat iemand je herkent, kun je nog altijd naar een andere drogist gaan die niet in de buurt ligt (als je woonplaats daar groot genoeg voor is) of anders in de dichtstbijzijnde stad of plaats.

Tip: koop er een pakje durex XL bij, en de cassiére zal niet meer op je melatonine tabletjes letten ;-)

Internetdrogist, geen persoonlijk contact. Ps er zijn genoeg mensen die dingen kopen waar ze zich voor schamen, ze onthouden echt niet van; he die jongen daar heeft 3 weken geleden bij mij melatoline gekocht of die jongen heeft 5 pakjes condooms gekocht, dus hij ......... Dus maak je niet druk !!

Naar het Kruidvat of de Trekpleister, daar staat de melatonine in het "zelf-pak-schap". Vervolgens moet de cassière nog aan je vragen : "bent u bekend met dit middel?" of: "wilt u hier nog voorlichting bij?" Als je je daar even op voorbereidt, (de cassières zitten er ook niet op te wachten om je een uitgebreide uitleg te geven), ben je zó weer weg.

Je kunt dit ook op internet bestellen bij Nova- Vitae- Plus Het supplement die verkocht worden bij de drogist ,zijn te laag gedoseerd,dit werkt niet goed.

Melatonine is een natuurlijk middel dat helpt bij inslapen. Ik gebruik het zelf ook en heb me eigenlijk nog nooit geschaamd om ermee aan de kassa te staan. Persoonlijk snap ik het probleem ook niet zo. Als het nu anti-schimmel creme was dan begreep ik het wel... Maar oke...gewoon nog wat andere 'normale'dingen erbij doen zoals deo en shampoo en er zal echt niemand zijn die zijn wenkbrauwen optrekt omdat jij een potje melatonine hebt.

De tips die hier gegeven worden zijn mooi, maar volgens mij zou je beter kunnen kijken naar de oorzaak waarom jij geen melatoline durft te halen. De angst of onzekerheid hoe de ander over jou denkt en wat jij doet in en met jouw leven eens onder de loep gaan nemen. Dus ik zou je adviseren om bijvoorbeeld met iemand hier eens over te praten en gaan kijken hoe je die onzekerheid op kunt gaan ruimen. Ik werk zelf heel veel met E.B.T dat is een hele mooie techniek om vervelende gevoelens en emoties op te ruimen waar je last van hebt en die je blokkeren om dingen te doen die je graag wilt doen. Of stappen te nemen die je niet makkelijk neemt. Als je zin hebt kun je er eens over lezen. Het is een prachtige methode die je thuis kunt toepassen. Ik zal de website van E.B.T voor je er bij voegen, dan kun je er eens een blik op werpen als je zin hebt.

Bronnen:
www.emotionelebalans.nl