Ik durf niet zo goed naar de drogist melatoline halen Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is melatoline?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het probleem niet. Het interesseert ze daar echt niet of je een pakje melatonine koopt, of een potje vitaminepillen. Zolang je maar betaalt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry het is melatonine Maar gaan ze dan niet vragen hoe ik het moet gebruiken enzo, hou m'n slaapproblemen liever binnen hier ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
Haal het dan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ritsuka dat slaat echt helemaal nergens op! Ben je zenuwachtig voor je examen?? Maak hem dan maar niet, ben je bang voor je solicitatie, blijf maar lekker thuis. :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rotatie Hier stijgt mijn zelfvertrouwen van :( Ik ben gewoon een beetje verlegen Sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Prozone: Het enige wat ze vragen is of je wilt pinnen of liever contant wil betalen.
Ze staan daar niet om ongevraagd advies te geven of om zich in jouw slaapproblemen te verdiepen. Er zijn nog meer klanten! Dus, afrekenen die handel, en wegwezen.
No problem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal ze morgen halen Hopen dat het werkt Ben tenslotte nog maar 14 Had gehoord dat je het wel als 14 jarige mag kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze werken juist bij jongeren, want bij jongeren is vaak de lichaamseigen aanmaak van melatonine verstoord, die maken nog al eens 2 uur later de melatonine aan dan volwassenen. Daarom kunnen pubers lekker laat opblijven en enorm lang uitslapen.
Alleen de hoeveelheid die je bij de drogist kan kopen zet geen zoden aan de dijk, dan zou je er een hand vol in moeten nemen voor resultaat. Behalve misschien het placebo effect, dat kan altijd werken. Prozone, je hebt inderdaad kans dat ze vragen of je bekend bent met het gebruik, dan zeg je gewoon : Ja.
Dan is er niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@torrie: weet je zeker dat je niet in de war bent met 3 milligram?

Antwoorden (8)

Koop ook wat andere dingetjes tezamen met de metatoline. Zo is de aandacht niet zo op de melatoline gericht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Melatonine dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee, ik had zelf ook al een bedacht Zeggen dat je het voor een van je ouders koopt ;) Ik kan echt niet slapen, mijn ritme is helemaal weg door de vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, het gaat ook niet zozeer om de werkelijkheid. Uiteraard boeit het de cassiere niks, maar zie de vraagsteller daar maar eens van te overtuigen... Het gaat puur om het gevoel van de vraagsteller, en als ze ook andere dingetjes koopt heeft ze in ieder geval het gevoel dat de aandacht niet zo op de melatonine gericht is.
Ik kan me nog wel genantere dingen voorstellen om te kopen bij een drogist als een potje melatominetabletten. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit meer vergeten dat ik als 14-jarige stagiaire aan de kassa van de plaatselijke Kruidvat stond en de eerste de beste klant om een pakje condooms vroeg. Ik bedoel maar..... Maar, om even op jouw vraag terug te komen, eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo. Ze zullen hoogstens vragen of je er vragen over hebt, maar dat zijn ze nu eenmaal wettelijk verplicht. En mocht je nu echt niet willen dat iemand je herkent, kun je nog altijd naar een andere drogist gaan die niet in de buurt ligt (als je woonplaats daar groot genoeg voor is) of anders in de dichtstbijzijnde stad of plaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: koop er een pakje durex XL bij, en de cassiére zal niet meer op je melatonine tabletjes letten ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha, goeie!
Internetdrogist, geen persoonlijk contact. Ps er zijn genoeg mensen die dingen kopen waar ze zich voor schamen, ze onthouden echt niet van; he die jongen daar heeft 3 weken geleden bij mij melatoline gekocht of die jongen heeft 5 pakjes condooms gekocht, dus hij .........
Dus maak je niet druk !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar het Kruidvat of de Trekpleister, daar staat de melatonine in het "zelf-pak-schap". Vervolgens moet de cassière nog aan je vragen : "bent u bekend met dit middel?" of: "wilt u hier nog voorlichting bij?"
Als je je daar even op voorbereidt, (de cassières zitten er ook niet op te wachten om je een uitgebreide uitleg te geven), ben je zó weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip!
Daar kan je het zelf pakken.
Bij mijn apotheek kan je het trouwens ook gewoon zelf pakken.
En vanaf 12 jaar is dat gewoon toegestaan bij dat soort middelen.
Je kunt dit ook op internet bestellen bij Nova- Vitae- Plus
Het supplement die verkocht worden bij de drogist ,zijn te laag gedoseerd,dit werkt niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melatonine is een natuurlijk middel dat helpt bij inslapen. Ik gebruik het zelf ook en heb me eigenlijk nog nooit geschaamd om ermee aan de kassa te staan. Persoonlijk snap ik het probleem ook niet zo. Als het nu anti-schimmel creme was dan begreep ik het wel...
Maar oke...gewoon nog wat andere 'normale'dingen erbij doen zoals deo en shampoo en er zal echt niemand zijn die zijn wenkbrauwen optrekt omdat jij een potje melatonine hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tips die hier gegeven worden zijn mooi, maar volgens mij zou je beter kunnen kijken naar de oorzaak waarom jij geen melatoline durft te halen. De angst of onzekerheid hoe de ander over jou denkt en wat jij doet in en met jouw leven eens onder de loep gaan nemen. Dus ik zou je adviseren om bijvoorbeeld met iemand hier eens over te praten en gaan kijken hoe je die onzekerheid op kunt gaan ruimen.

Ik werk zelf heel veel met E.B.T dat is een hele mooie techniek om vervelende gevoelens en emoties op te ruimen waar je last van hebt en die je blokkeren om dingen te doen die je graag wilt doen. Of stappen te nemen die je niet makkelijk neemt.

Als je zin hebt kun je er eens over lezen. Het is een prachtige methode die je thuis kunt toepassen.

Ik zal de website van E.B.T voor je er bij voegen, dan kun je er eens een blik op werpen als je zin hebt.