Dat mag omdat het een product is dat uit puur natuurlijke ingrediënten bestaat. Jij hebt het blijkbaar nodig om wat sneller in slaap te vallen. Ga gewoon morgen naar de drogist en vraag ernaar. Geen enkel probleem hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt gewoon in de schappen bij de drogist, dus ja, je mag het kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger was dit ten strengste verboden. Voortaan is deze toegestaan. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanaf je 12e mag je zelfzorggeneesmiddelen zelf kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag, juist bij pubers is het melatonine gehalte niet in balans, het wordt later op de avond aangemaakt, vandaar dat pubers vaak laat gaan slapen en zo makkelijk uit kunnen slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melatonine is vrij verkrijgbaar bij Apotheek en drogist.als jouw moeder je stuurt om een boodschap,of je gaat zelf dan krijg je het gewoon mee.
Bij gebruik is het wel verstandig om goed de bijsluiter te lezen en misschien toch even met je ouders overleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het misschien zo dat je gaat slapen met je iPhone aan, naast je bed? Probeer dan eens een maandje dit apparaat (en al het andere draadloze (printer, dect-telefoon, etc.) in huis) ruim voor het slapen gaan uit te zetten, het zou best eens kunnen dat dan blijkt dat de melatonine- aanmaak weer normale proporties aanneemt en je gewoon weer kunt slapen. (Er van uitgaande dat je zelf de melatonine denkt nodig te hebben).

Overigens wordt de melatonine aanmaak ook gestoord door beeldscherm turen.