waarom verhuizen naar beter klimaat voor gezondheid?

heb astma en reuma

Toegevoegd na 3 minuten:
de arts heeft het me aangeraden,Mijn familie vind het onzin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

het is kiezen. Maak een lijst van goede dingen aan hier blijven en slechte dingen aan hier blijven, en ook van goede en slechte dingen aan verhuizen. Wat de meeste slechte dingen heeft moet je niet kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kies voor je zelf, kies voor je gezondheid!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ed, zo'n kort antwoord ben ik niet gewend te lezen van je.
Ik ben juist benieuwd naar je onderbouwing, dat is vaak het interessantst aan je antwoorden.
Onzin is het slechtst denkbare argument dat ik kan verzinnen, als ze geen beter argument hebben zou ik toch liever naar de dokter luisteren.
Pijn ontneemt je een stuk kwaliteit van het leven en de vraag is of de nabijheid van je familie daar tegen opweegt.
Die afweging moet een mens echter zelf maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je er goed aan doet om naar je arts te luisteren, mischien kan je het proberen, je moet dan eerst wel uitzoeken wel klimaat goed geschikt is want dat kan ik je niet vertellen.

me moeder heeft ook altijd veel minder last van haar reuma in het buitenland..

Bedenk wat je zelf wilt en volg je gevoel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezondheid gaat boven alles en als daarvoor naar het buitenland moet verhuizen is het dat zeker waard.
Dus wat let jou om deze stap te nemen.
Doen!!
12 jaar geleden
Omdat je gezondheid heel veel invloed op je heeft voor een gelukkig leven.
De keuze is soms moeilijk, maar je leven lang erg veel last hebben van de symptomen, omdat je lichaam comtinu moet strijden, of naar een rustige plek gaan waar je lichaam eindelijk kan stoppen met strijden en je daardoor ook mentaal rust kunt krijgen.

Je familie vindt het onzin, omdat zij niet willen verhuizen, en ze willen je ook niet kwijt. Het is moeilijk om veranderingen aan te gaan en opnieuw te beginnen.

Als je nog bij je ouders woont en je daarvan afhankelijk bent, dan kan je niet veel doen. Maar als je op je zelf (kunt) wonen dan is het misschien wel aan te raden.