Pijn in mijn hielen, zegt dit iets in de voetreflex techniek?

Ik heb gelezen dat hielpijn ( in het midden van de hiel) , te maken kan hebben met de geslachtsorganen. Dan denk ik in de richting van hormoonproblemen ofzo. Wie heeft hier ervaring mee. Sceptische antwoorden kan ik niks mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Ik denk eerder dat je met hielspoor te maken hebt. Heb ik ook last van gehad, is verschrikkelijk pijnlijk, vooral als je begint met lopen. Via de dokter kom je dan bij een podoloog terecht en met inlegzooltjes kan het overgaan.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt dat spontaan opzetten? Mijn hele zolen van mijn voeten branden ook als een gek, alleen mijn hiel, vooral rechts, doet ineens veel meer zeer. Links ook hoor, maar iets minder.
anneliez
12 jaar geleden
In mijn herinnering kwam het snel opzetten ja, dus ga naar de dokter, ik weet niet of genzing langer duurt, als je behandeling uitstelt, weet wel dat sommigen er niet vanaf komen
Mijn broer had ook pijn in het midden van zijn hiel en toen is hij naar de dokter gegaan en daarna naar de specialist. Wat bleek nou, hij liep te veel op de buitenkant van zijn voeten en hij kreeg zooltjes. Na 3 dagen had hij geen last meer van zijn hielen. Dus ik zou gewoon even nar de dokter gaan ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook een ontsteking van je peesplaat in je voeten zijn. Dat geeft dezelfde klachten als hielspoor, maar dat is een verbening in je hiel en één ontsteking is dat niet. Wel idd even naar een podotherapeut voor zooltjes.