Fruta Planta Afslankpillen? zijn deze betrouwbaar?

Frutaplantashop.nl adverteert met fruta planta afslank pillen, heeft iemand hier ervaring mee? is dit safe?
zie website http://www.frutaplantashop.nl/ voor snel afslanken. Graag jullie ervaringen hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Ik heb er geen ervaring mee. maar denk je zelf ook niet dat als deze pillen betrouwbaar zouden zijn, er geen dikke mensen meer rond zouden lopen op deze aardbol?
Trek je conclusie
12 jaar geleden
Afslankpillen zijn niet altijd zonder gevaar voor de gezondheid!
Ik raad je aan om af te slanken door een gezonde voeding en veel beweging

DE wonderpil bestaat echt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die pillen zijn niet alleen onbetrouwbaar maar levensgevaarlijk. Je kunt er dodelijke hart- en vaatziekten van krijgen. Onbegrijpelijk dat die rotzooi hier nog verkocht mag worden.

De FDA heeft het volgende geconstateerd:

1. Na diverse testen is gebleken dat Fruta Planta, naast de bekende ingrediënten ook Sibutramine bevat. Sibutramine geeft een verhoogd risico is op ernstige cardiovasculaire aandoeningen, zoals beroerte of een hartaanval.
2. Het FDA heeft meerdere meldingen ontvangen van bijwerkingen geassocieerd met het gebruik van Fruta Planta, waaronder een aantal cardiovasculaire gebeurtenissen en één overlijden.

Consumenten wordt aangeraden om per direct te stoppen met Fruta Planta en het product zodanig te verpakken en weg te gooien zodat anderen hier niet bij kunnen. Mensen die klachten hebben gekregen ná het gebruik van Fruta Planta moeten zo snel mogelijk contact opnemen met hun huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top +