Werk vervallen siroop nog (7 maanden) ? Als het overgeven tegengaat maar het is een antireiziekte middel helpt dat dan ook gewoon tege overgeve

Ik heb emetophobie en ik moet altijd anti emetica bij me hebben.
Helpt ook een anti reisziekte middel als daar spul inzit dat overgeven tegengaat als je gewoon niet goed voelt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Watte?

Antwoorden (1)

Je hebt een fobie voor overgeven.
En je moet altijd spul bij je hebben wat helpt tegen overgeven.
Een anti-emeticum is een middel dat voorgeschreven kan worden tegen misselijkheid en/of braken.

Een middel tegen reisziekte kan wel helpen.

Maar dit soort dingen zijn te persoonlijk om daar een algemeen antwoord op te geven.
Dat moet je uitproberen, hoe dat op jouzelf werkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar je bent pas 13 jaar!!
Dus jouw ouders bepalen wat jij mag en kan slikken en wanneer en waarvoor.
Overleg dus met hen!

Toegevoegd na 8 uur:
Je kunt beter wat aan die fobie gaan doen.
Vraag aan je ouders of ze een therapeut zoeken.
Je kunt toch niet je hele leven met emetica rondhuppelen?