Wat te doen wanneer je een incompleet pakketje ontvangt van TNT, en welk partij is aansprakelijk: het bezorgbedrijf of de verzender?
Laatst heb ik iets besteld bij een online winkel. Zij hebben dit verstuurd en het is aangekomen. Nadat ik ondertekend had en de rembours betaald had heb ik het pakketje opengemaakt (terwijl de postbode alweer snel weg was). Het bleek daarentegen dat slechts een deel van mijn bestelde product erin zat (ik had een simkaart en mobiel besteld maar er zat alleen een simkaart in). Volgens de online winkel hadden ze het compleet verstuurd. Ook heb ik de verzend- en sorteringsgegevens van TNT over het pakketje geraadpleegd waaruit bleek dat het pakketje 4 keer zoveel woog bij de weging op het distributiecentrum dan nadat ik het ontvangen heb. Ook zat er geen pakbon bij. Hieruit kan ik concluderen dat een bezorger mij de mobiel ontwricht heeft en hiermee weg aan komen is!
Wat moet ik hier aan doen, en wie is aansprakelijk voor dit diefstal?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.