ik heb veel docus over 911 gezien.myn mening is dat amerika er zelf achter zit.wtc7 was niet geraakt maar stortte wel in... wat denken jullie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, er zijn opmerkelijke en vage zaken rondom 9/11 gebeurt. Zoals dat er tussen een brandende puinhopen zomaar ineens een uiterst brandbaar paspoort van een 'kidnapper' word gevonden, de dubieuze rol van Dick Cheney bij de oefeningen op dezelfde dag en vooral en met name de oorlogen hierna tegen Afghanistan en Irak. Andere beweringen, zoals 'er is geen vliegtuig in het Pentagon gecrasht', en de 'mysterieuze' ineenstorting van WTC 5 etc. zijn echter inmiddel heel succesvol weerlegd. Er is wel degelijk een vliegtuig in het Pentagon gecrasht en het WTC 5 was wel degelijk heel erg beschadigd. Als je naar de som van alles gaat kijken, dan is er geen enkele aanwijzing dat de VS achter de aanslagen zou zitten. Een aantal feiten die overblijven duiden er echter wel op dat sommige politici 9/11 hebben misbruikt voor hun eigen politieke agenda. En dan doel ik met name op Donald Rumsfeld en Dick Cheney. Het is echter uitgesloten dat zij 'achter 9/11 zitten'. Ze hebben er handig misbruikt van gemaakt, dat staat voor mij (en vele anderen) wel vast.

Ha, die Rolf1976; De gebeurtenissen op 9/11 hebben wat mij betreft ook te veel losse eindjes om het zo zonder meer maar op Al Qaeda af te kunnen schuiven. Dat overigens zelf ook een door de CIA gepromote verschijning is. Niet de eerste keer in de geschiedenias dat een grootmacht zelf een vijand of een conflict creëert om de aandacht van binnenlandse ongerijmdheden af te leiden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100