Hoe werkt de organisatie www-ideale-bijverdienste?

Je zou met het beantwoorden van emails leuk wat geld kunnen bijverdiene, zelf 30,00 per antwoord.
Wie kent dit en heeft er mee gewerkt.
Je moet wel eeninschrijfgeld van 79.00 euro betalen.
Iemand ervaring daarmee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Het klinkt alsof je 79 euro lichter wordt.
Inschrijfgeld betalen om geld te mogen verdienen op een website, de enige mensen die daar aan verdienen zijn de makers van de website.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb de website eens bekeken, flinke lap tekst, ik vertrouw het niet.
Je hebt geen diploma nodig, het kost maar 5 minuten, je wordt direct uitbetaald.

Als het te goed klinkt om waar te zijn, is dit vaak ook zo.

Toegevoegd na 3 minuten:
De site ziet er ook uit alsof die door 5 minuten in elkaar gezet is door iemand die amper verstand heeft van webdesign.

Toegevoegd na 10 uur:
Hier een andere site waar de vraag ook is gesteld, daar vertrouwen ze het ook niet: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/httpwwwideale-bijverdienstenl/

Toegevoegd na 10 uur:
Klachten over de website: http://www.thuiswerkwereld.nl/klachten/www.idealebijverdienste.nl/
Mensen zeggen dat ze niks ontvangen hebben na het geld storten.
13 jaar geleden
Niet doen.

Nooit geld betalen om te mogen bijverdienen, ook niet de actieprijs van 27 euro.

Er zijn wel woorden onderstreept, maar dat zijn geen linken. Dus wat er met die garantie bedoeld wordt, dat is volkomen onduidelijk.

Je kunt natuurlijk de Kamer van Koophandel bellen met het nummer dat op de site staat en vragen wat daar achter zit.
Maar dan nog zegt het niets.

Dit soort praktijken is al vaak aan de orde geweest
in het programma "opgelicht".

Toegevoegd na 10 uur:
De antwoorden van een jaar geleden op dezelfde vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/thuiswerken-mails-beantwoorden.12087
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oplichterij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin er niet aan,want je inleg geld ben je gegarandeerd kwijt.
Alleen jammer dat,er altijd weer mensen intrappen.
Meestal nog degene die het financieel al moeilijk hebben,en op deze manier nog meer in de schulden komen.
Je kunt met het beantwoorden van mails wel geld verdienen,maar dat is gewoon centen werk.
Want ook hier geld niks voor niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als bedrijf zijnde verdien ik zelf wel die dertig euro per mail
door ze zelf te beantwoorden.zoals eerder is geschreven google eerst maar eens op het web.Als het allemaal zo makkelijk is doen ze het zelf wel.Pak een krantenwijk. En laat je nooit inschrijven bij een organisatie die zeggen dat zij thuiswerk voor je hebben . Ja maar er zijn nog tweeduizend wachten de voor u.Als er inschrijfgeld word gevraagd niet doen.En als je denk dit is te vertrouwen google dan op het net.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site raad ik je echt af. Het principe is inmiddels vrij bekend: je betaald eenmalig het geld en ontvangt daarmee je 'basispakket'. daarin staat alles wat je moet doen om geld te verdienen met emails. En dat is: hetzelfde basispakket wat jij net hebt ontvangen per mail; doorverkopen aan andere mensen met hetzelfde verhaal en voor een bepaald bedrag. Als je daar goed in bent, dan verdien je inderdaad veel geld... maar dit systeem is zeer fout. Je bent je geld kwijt en als je eenmaal de mail hebt gehad en je leest hoe het werkt zul je zelf aan de slag moeten, het is een soort van oplichting.

Dat is mijn persoonlijke ervaring met dit soort websites, kijk er dus asjeblieft mee uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mijn voorganger zegt...ik geloof dat je geld wel krijgt, maar je moet zelf deze onzin verkopen aan anderen daarvoor. Iedereen verdient over de hoofden van nieuwe inschrijvers. Piramidespel achtig principe.