een maal per jaar.
13 jaar geleden
Normaal 1 keer. Ligt wel aan de gemeente hoeveel en of je moet betalen.
Wij gelukkig niet wij wonen in een hondvriendelijke gemeente :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh dank je... nouja een keer per jaar vind ik ook niet erg... bedankt
eenmaal per jaar in de meeste gemeentes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor elke gemeente verschillend, hier betalen we helemaal geen hondenbelasting, dat kan ook nog.
Je kan meestal wel terug vinden op de site van de gemeente