kerst bij de receptie

strx is het weer zover..de leukste maand van het jaar!!
ik ben werkzaam bij de receptie van een hotel en ben dus opzoek naar een leuk idee voor mij en mijn collega's.
2 jaar, tijdens kerst, droegen wij een rode das.
Een muts vonden wij eentonig worden. heeft iemand nog een leuk idee die wij kunnen gebruiken?
het geld dus voor dames en heren

many thxx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een rode muts met knipperende groene en rode LED-lampjes en wit bolletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rendiergewei is erg grappig!

Hadden ze bij mijn dochter in het restaurant ook allemaal op, zag er heel leuk uit.

Toegevoegd na 33 seconden:
Hier kun je het kopen.

http://www.brandnewgadget.nl/producten/diadeem/product/rendier_gewei_rood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dames kerstballen als oorbellen en de heren een kerstbal aan het borstzakje.
Glinsterende slingers omhangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sweater met een kerstboodschap erop!

Sweaters kun je bestellen met je eigen tekst naar keuze.

Dus eventuele kerstgroet/boodschap met de naam van jullie hotel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal een misteltoe takje dragen!