wat zijn de gevolgen van bestellen onder een valse naam?

Ik sta nu met een vriend op het station en hij vertelde mij dat hij had besteld bij wehkamp onder een valse naam, wat zijn hiervan de gevolgen ? Het adres waar hij heeft laten bestellen is een huur kamertje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

het is oplichting, en diefstal.
Dit loopt niet goed af. Wehkamp is niet mals.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prima antwoord, al weet ik niet of Wehkamp mals is of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude
Nou, dat ligt eraan.
Dat zogenaamde 'huur kamertje' waar je vriend het product heeft laten bestellen, op welke naam staat die kamer? Want normaal gesproken als je een kamer huurt (en je woont er) moet je je laten inschrijven bij de gemeente en op deze manier zal de huurder van deze kamer (ik vermoed je vriend) in de problemen kunnen komen? Als je vriend niet op die kamer woont dan krijgt de huurder van de kamer de producten en Wehkamp en altijd hij deze niet wil (betalen) kan hij ze toch gewoon terugsturen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn vraag is: van wie is dat kamertje? van hem, dan komen ze er achter dat het een vriend van jou is en kan hij alsnog het product betalen, of hij het nou onder een andere naam heeft gedaan doet er dan voor de wehkamp er niet meer toe.

is het ''kamertje'' niet van die vriend van jou, dan kan de eigenaar van dat kamertje aangeven dat hij het product niet besteld heeft en ook laten zien dat hij dat mss niet is die op de pakbon staat. en het terugsturen.
ze gaan dan hoogstwaarschijnlijk wel uitzoeken wie het pakje dan wel verzonden heeft.