mag een werkgever zomaar iemand indelen op dezelfde week zonder enige toestemming van de werknemer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja hoor, vergeet niet dat de werkgever je salaris betaald en dingen van je kan verlangen welke jou misschien niet helemaal uitkomen. Normaal gesproken gaat dit in overleg en als je dit kenbaar maakt aan je werkgever kan (maar moet hij niet) rekening houden met jouw wensen. Ik denk wel dat jullie hier samen uit kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een werkgever kan doen wat hij wil zolang hij zich aan de arbeidsovereenkomst houdt en niet tegen de regels van belasting, arbodienst of andere instanties in gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang het in de cao staat kan hij maken wat ie wil.