Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

één of meer buttons/knoppen op een werkblad, als je er op klikt openen zich onderliggende werkbladen weet iemand hoe ik dit kan aanmaken. aub reactie

je ziet wel eens op een "voorblad" dat men enkele buttons of knoppen heeft geplaatst; als je daar op klikt krijg je één of meerdere onderliggende werkbladen te zien die hier vermoedelijk aan gekoppeld zijn.
Is er iemand in het land die mij kan uitleggen hoe je dit kunt aanmaken, of mij kan doorverwijzen
Graag met spoed reactie ( zou mooi zijn voor mijn presentatie)
alvast bedankt en tot wederdienst bereid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
700
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over welk programma / bestandstype gaat deze vraag ?
Kimath
13 jaar geleden
Ik denk dat het over Excel gaat, maar het is uit de vraag niet duidelijk welk programma wordt bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je een snelkoppeling.
een icoon op je werkblad .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heel vaak kun je gebruikmaken van een functionaliteit in Windows waarbij je een programma, document, film, mp3, maar óók de naam van een pad in je explorer of het adres van een website in je browser kunt slepen naar je bureaublad. Dan krijg je een snelkoppeling die later kunt gebruik om snel iets op te starten. Is dat wat je bedoelt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel jij Alt - Tab?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding