één of meer buttons/knoppen op een werkblad, als je er op klikt openen zich onderliggende werkbladen weet iemand hoe ik dit kan aanmaken. aub reactie

je ziet wel eens op een "voorblad" dat men enkele buttons of knoppen heeft geplaatst; als je daar op klikt krijg je één of meerdere onderliggende werkbladen te zien die hier vermoedelijk aan gekoppeld zijn.
Is er iemand in het land die mij kan uitleggen hoe je dit kunt aanmaken, of mij kan doorverwijzen
Graag met spoed reactie ( zou mooi zijn voor mijn presentatie)
alvast bedankt en tot wederdienst bereid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over welk programma / bestandstype gaat deze vraag ?
Kimath
13 jaar geleden
Ik denk dat het over Excel gaat, maar het is uit de vraag niet duidelijk welk programma wordt bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je een snelkoppeling.
een icoon op je werkblad .

Antwoorden (2)

Heel vaak kun je gebruikmaken van een functionaliteit in Windows waarbij je een programma, document, film, mp3, maar óók de naam van een pad in je explorer of het adres van een website in je browser kunt slepen naar je bureaublad. Dan krijg je een snelkoppeling die later kunt gebruik om snel iets op te starten. Is dat wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel jij Alt - Tab?