Kan ik telefoonkosten verhalen op UPC?

Onlangs deed mijn vaste telefoonlijn het niet (op mijn verjaardag nota bene), die heb ik bij UPC, ik heb dus mobiel met hen moeten bellen (niet via UPC maar Hi) om uit te vinden wat er aan de hand was en of er iets moest gebeuren. De kosten hiervoor zijn maar liefst €8,-- (tijdje in de wacht staan, dan een kluns aan de lijn hebben die rustig de tijd neemt om eerst dingen uit te zoeken die uiteindelijk 'toch niet van belang zijn').

Zou het zin hebben dit te proberen te verhalen bij UPC???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Mijn moeder heeft een keer hetzelfde gehad (niet bij UPC)
en dat is toen niet gelukt.
Ik zou zeggen, je kunt het altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan je niet verhalen.. de keuze om je mobiel te gebruiken is aan jou geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoonkosten om de provider te bellen om de storing te melden kun je een vergoeding voor krijgen (max 10,-) als credit op je volgende factuur, een alternative provider voor algemeen telefoonverkeer krijg je niet vergoed, dat is je eigen keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je vaste telefoon het niet doet en je geen mobiel abonnement hebt bij die betreffende provider simpelweg omdat ze daar niet aan mobiele telefonie doen... hoeveel eigen keus heb je dan nog??? Bij de buren bellen en hen op kosten jagen? Naar een telefooncel lopen en daar mn geld ingooien? Een brief sturen of een mail... en dan maar hopen dat je antwoord krijgt???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beleid van de providers (heb zelf bij Tele2 gewerkt) is alleen de kosten van melding te vergoeden. Voor de rest kan de klant afwachten tot de storing is verholpen. Jammer maar waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit ging strikt om de kosten van de melding heb zo'n tijd aan de lijn gehangen dat het flink opliep.
Je heb gelijk hoor, voor info storingen en/of klachten moeten betalen, Dit mag niets kosten. moet service zijn. het kost al genoeg en in de wacht staan en ''kluns''? en de tijd nemen, puntje bij het paaltje moet je nog een of..x bellen. Zakken vullen. maar wat kan je er aan doen ?, jammer, zonde. he groetjes dicky dik.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het gewoon doen. Als niemand klaagt verandert er niets.