Wie weet er een pakkende naam/titel voor mijn afstudeeropdracht?

Ik ga gemeentes benchmarken (financiele en niet financiele verhoudingen/kengetallen) en hierover rapporteren. Ik doe dit onderzoek voor een accountantskantoor die momenteel aardig wat gemeentes als klant heeft en dit onderzoek bv. kan gebruiken voor nieuwe offertes. Bvd.

Toegevoegd na 15 minuten:
Bedankt =)
Ik dacht zelf aan 'meten is weten', maar ik ben er niet zo zeker over... Een beetje duf/standaard vind ik het. Wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
rose
13 jaar geleden
accountantskantoor die Ik zou zeker 'accountantskantoor dat' gebruiken, dat staat beter....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ziet het, bedankt.
Ik zag net nog iets wat anders moest, maar ik kan het hier niet wijzigen.

Antwoorden (8)

Independent study of local relationships
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemeente, kunt u mij volgen!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Kunnen wij u helpen?'
13 jaar geleden
U kunt op ons rekenen
13 jaar geleden
De gemeente gemeten.

'Meten is weten' vind ik inderdaad een beetje suf, dat kun je bijna overal op zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verhouding tussen gemeente
ronron1212
13 jaar geleden
Gemeentes doorgelicht.

Gezien: de gemeente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemeen Goed
(of: Goed Gemeen)