Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke fuctie naam past bij omschrijving en welk cao word dat dan?

Mijn man heeft zijn eigen bedrijfje nu ga ik hem ook helpen als werknemer
Wat ga ik doen: factureren / inkoop / begeleiden werknemers /werknemers vergaderingen plannen en leiden,/contacten uwv, banken, boekhouder enz eigenlijk Alles waar mijn man die meewerkend machinist is en 6 dagen in de week werkt en alleen op zondag nog het katoor ziet geen tijd voor heeft.

graag alleen serieus beantwoorden

Toegevoegd na 6 minuten:
gaat om een bedrijf voor hijskraan machinisten

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Cao is hier niet van toepassing, en je kunt de functie noemen hoe je wilt. Is het om je salaris te kunnen bepalen? Afhankelijk van de rechtsvorm van het bedrijf en jullie relatie kun je mede-eigenaar (delen in de winst), werknemer (salaris) of alleen meewerkend partner (belastingvoordeel) worden.
Ik zou gaan praten met je boekhouder en met de kamer van koophandel en de belastingdienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je ook (grote) betalingen mag doen,zou je allround procuratiehouder mogen noemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk niet dat er voor die functie een collectieve arbeids overeenkomst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo te lezen is het een eenmanszaak. In dat geval ben je gewoon medeeigenaar.
(Lees meer...)
ronron1212
15 jaar geleden
het ligt er ook aan welke rechtsvorm het bedrijf heeft, als het een bv is zijn er richtlijnen van de belasting wat je man en jij moeten verdienen.
maar een goede boekkantoor weet er ook alles van.

Toegevoegd na 1 uur:
moet zijn boekhoudkantoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij valt u dan onder de Cao voor het Bouwbedrijf, bij het onderdeel UTA (uitvoerend, technisch en administratief personeel). In de Cao staat voor UTA-werknemers een functieniveaumatrix met een uitgebreide beschrijving van taken.
De Cao-tekst kunt in vinden in bijgaande link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Financieel en administratief medewerkster
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing