Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb eens een kluisje bij de radobank willen nemen met me vader. toen ik een rekening geopend had. en geld op gestort had. toen kwam ik met me pas om het klusje te huren. toen begonnen ze opeens met ja je salaris wordt niet op die rekening gestort. dus dat was de voorwaarde. nou ik had daar geen zin in en heb de rekening opgezegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe bij elke (grote) bank - hoewel de laatste jaren steeds meer banken stoppen met het verhuren van kluizen, maar er zijn wel weer commerciële bedrijven die er op inspringen.
Echte voorwaarden zijn er eigenlijk niet aan verbonden ; wel kosten. En die zijn eigenlijk best wel niet mals. Een eigen kluis aanschaffen loont al snel de moeite, vooral als je er regelmatig in moet. Iedere keer dat je in je eigen kluis wilt kijken kost namelijk geld, naast de maandelijkse of jaarlijkse huur die ook niet mals is. (Je betaalt uiteraard ook voor de beveiliging van de inhoud ; het is geen spoorwegkluisje.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding