De overbekende papierbakjes die je her en der kunt kopen, zijn te hoog. Bestaan er lagere?

Zo ja: waar kan ik die bestellen? (Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.)

De gewone (standaard) papierbakjes die je voor 3 euro per stuk kunt kopen zijn te slap en vooral te hoog (waardoor de sorteermogelijkheden nog steeds te gering zijn).

Natuurlijk heb je ook van die fantastische metalen kasten met 30 kleine metalen laatjes, maar die kasten zijn onsterfelijk duur. (Wel gaat dat langer mee, maar daarmee kan ik waarschijnlijk niet mee aankomen bij mijn baas.)
Je hebt ook metalen kasten met 15 laden voor rond de 120 euro. (Een stuk betaalbaarder.) Maar ook die laden zijn te hoog.

Plastic ladenkasten is eigenlijk geen optie - te fragiel, dat plastic. Na een tijdje valt ie gewoon uitmekaar van ellende (o.a. door UV-stralen) en 't schuift niet lekker, dat plastic.

Ik heb erg veel soorten papieren die ik zou moeten sorteren om efficiënter te kunnen werken. Nu zijn 't stapels en zit 't in documentmappen her en der- erg inefficiënt.

Iets in mekaar timmeren zou ook kunnen - maar ik heb geen gereedschap en ben ook niet zo handig met zulks.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb even in de catalogus gekeken van de office-supplier die onze brievenbakken (dat is de officiele naam) heeft geleverd en ik zie dat ze in allerlei hoogtematen te krijgen zijn. De kleinste hoogte is 37 mm, de grootste hoogte is 175 mm.

Ook kan je een sorteerrek kopen (zie plaatje) die aan de muur te schroeven is.

Ik denk dat je zulke dingen wel bij de Office Center kan kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

digitaliseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Ikea (hoe kan het ook anders) hebben ze wel een oplossing (of gedeeltelijk) voor je probleem. Ze zijn niet duur, stevig maar niet zwaar, en in verschillende maten. Grote nadeel aan de dokument serie vind ik dat je er doorheen kunt kijken, altijd netjes houden dus (en dat is bij mijn papieren zelden het geval...) Wellicht hebben ze er nog andere oplossingen, waar je niet doorheen kunt kijken! Succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea heeft voor weinig geld een kast met 6 laden op A4-formaat. Helmer ladeblok op wielen voor 24,95.
Ik hoop ook voor mezelf dat ze die nog hebben.