heeft U een eenvoudige manier om de financien van mijn huishouden in op te slaan en daarmee alles netjes bij te houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

het klassieke huishoudboekje.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een ordner met tabbladen en bewaar per maand alle ontvangen nota's.
In een spreadsheet kan je prima per maand je inkomsten en uitgaven per maand noteren.
ronron1212
13 jaar geleden
Kijk eens op de site van nibud (www.nibud.nl) daar staan ook standaard Excel sheets volgens mij en ook heel veel tips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe dat gewoon op een blad schrijfpapier.
ik zet bovenin de maand, en daaronder alle vaste lasten.
zodra er iets is betaald, vink ik het af onder de desbetreffende maand.
je ziet zo precies wat er al betaald is, en hoeveel je nog over hebt.
13 jaar geleden
Het meest eenvoudige is een excel-sheet maken. Dan kun je het inrichten zoals je het zelf wilt en toch de berekeningen door de computer laten verrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een ordner met tabbladen. Kijk op http://www.blijfpositief.nl voor voorbedrukte tabbladen en info hoe deze in te vullen en gebruiken.