Wat gebeurd er al je een kleine hoeveelheid softdrugs bij je hebt in Duitsland

2 gram

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (7)

wat er met zoveel andere gebeurt..... niets
wat is nou 2 gram
het word anders als je je vraag stelt over 2 kilo
dan zeg ik... niet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks, je gebruik van softdrugs wordt in Duitsland net zo gedoogd als hier in ons land.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duitsland is hier niet duidelijk in maar het is niet geoorloofd om verdovende middelen in je bezit te hebben.

Het principe is: wie zonder toestemming verdovende middelen bezit, koopt, afgeeft, teelt, produceert, in- en uitvoert, verkoopt of hiermee handel drijft, maakt zich strafbaar. Het gebruik is niet strafbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze je niet betrappen gebeurt er niets. Als ze je wel betrappen, tja, dat moet je dan maar afwachten:

"In tegenstelling tot Nederland kent Duitsland geen gedoogbeleid met betrekking tot drugs. Het bezit van drugs is in Duitsland strafbaar. De strafmaat voor drugsdelicten kan in Duitsland hoog uitvallen."

http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Reisadviezen/Reisadviezen_alfabetisch/D/Duitsland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wordt dan op handen gedragen hahah wij hadden het ook in het verleden en ineens in een kroeg een heleboel vrienden. Deur ging op slot "private party" drinken wat we wilde en hun lekker blowen haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je toch een hoop moeikijkheden verwachten als ze dat vinden.
Hier bij Bergh autoweg de grens van nederland naar duitsland staan de hele dag 2 onopvallende politie auto,s die mogelijke verdachten eruit pikken.
Ook zondags is er die controle.
Ze worden naar de afrit geleid en de hele auto wordt onderzocht.
En als ze toevallig wat vinden,dan wordt je auto binnenste buiten gekeert,en hoe je alles dan weer goed krijgt,de bekleding en interieur dat is jou probleem en niet het hunne.
Begin er niet aan,dat is de beste remedie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je uitkijken dat je er niet wat langer moet blijven dan de bedoeling is.......
Hoe verder van de Nederlandse grens , hoe anders de aanpak kan zijn.
Ik heb begrepen dat de Deelstaten daar zo hun eigen beleid in voeren.
Duitstland bestaat uit STATEN, geen provincies, die zelfs hun eigen ministers hebben.
ieder Staat heef een zekere autonomie die op een hoger niveau ligt dan in de Nederlandse provincies.
Daarom heet het BUNDES republiek Deutschland.
De sterke verhalen in andere antwoorden zijn van sommige beantwoorders die er mee weg gekomen zijn, danwel stront mazzel gehad hebben.
Denk er goed om DUITSLAND is GEEN NEDERLAND!!
Je bent gewaarschuwd, sorry ik ben liever wat duidelijk.
Ik wil jou met een bagatelliserend antwoord jou geen verblijf bij de oosterburen in een 0 sterrenhotel aandoen.