Een goede anesthesist verdient net als iedere goede medicus goed. Immers, een anesthesist is misschien wel de verantwoordelijkste persoon tijdens een behandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een anesthesist is een medisch specialist, dus verdient rond de 1,5 ton per jaar. De assistent verdient minder maar komt er ook niet slecht van af.
Maar: het is verantwoordelijk, vaak en hard werken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het van belang of het goed of heel goed verdient als je voor de zorg kiest heb je er toch ook gevoelens bij, en daarnaast is het van groot belang dat je plezier en voldoening in je werk hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel of goed verdienen hangt af van wat je veel of goed vindt.
Het belangrijkste is dat je een leuke baan hebt en mogelijk een goede relatie.
Deze zijn niet in waarde uit te drukken.
Geld is een relatief begrip.
ronron1212
13 jaar geleden
Hangt helemaal af van of de anestehist in dienst is van het ziekenhuis of een zelfstandige toko is. Het laatste komt het meest voor en dan komt de anestesist in de buurt van 3 a 4 ton.
Verlagen is niet de opklossing; reorganiseren wel.