Betaalde sites.Heb jij er een waar alles zoals beloofd werkt?Actief is,en ook ECHT uitbetaald?Waar je snel punten/geld kan verdienen?

Sites,zoals -5euromail-onlinecashen-hartejagertje-euroclix
ben je eewig punten aant verzamelen,die je uit zou kunnen laten betalen,maar het werkt niet,of ineens zijn er zonder reden minder punten ineens ofzow.Dat schiet niet op

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snel geld verdienen bestaat niet Nance, anders zouden zulke sites gauw failliet zijn. Er is altijd maar 1 winaar en dat is de beheerder van zo'n site....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je hebt geduld, of je wordt opgelicht, want echte snelgeldsites zijn er niet (ja, voor de maker, maar niet voor de bezoeker).

Het beste antwoord

Moneymiljonair en Euroclix betalen zeker uit. De rest waarschijnlijk ook. Je wordt niet snel rijk mee, maar als je dagelijks een stuk of 10 van die sites weet bij te houden, tikt het doch aan. Gewoon als spaarpotje zien. Niet gelijk laten uitbetalen, want hoe meer je erop heb staan is het vaak in verhouding meer waard. Onderzoek dat eerst. Moneymiljonair gaat het snelst, dat is mijn ervaring.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je bereid bent om de vele enquêtes in te vullen kan het wél sneller gaan, maar je wordt plat gebeld.

Toegevoegd na 7 minuten:
Tot slot hier een link naar die sites met informatie:
http://www.easycentjes.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Uit eigen ervaring weet ik dat euroclix netjes uitbetaalt.
Ben ook uitbetaald door:
Moneymiljonair
Surfrace
Zinngeld
Moneyplace
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad .deze genoemde zijn de top 5 .
bij deze doe ik ook allemaal mee.
Annswers
13 jaar geleden
En wat verdienen jullie gemiddeld per week of maand als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik verdien er gemiddeld 15 euro per maand mee denk ik.
Dat is dan voor 20 van dat soort sites bij mekaar, en zonder referalls.
Euroclix werkt perfect. Alleen sinds een tijdje krijg je maar 1 clix ipv 2 bij een mailtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.alex.nl

Daar kan je snel geld verdienen.

... maar ook kwijtraken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moneymiljonair is 1 van de beste, ik heb hier al 4 keer kunnen laten uitbetalen.
Wat verder snel verdiend zijn enquetes invullen, je bent wat langer bezig om alles in te vullen, maar je verdiend vaak 0,10 euro per vraag.
13 jaar geleden
Hou in uw achterhoofd dat die sites er zijn voor zichzelf, niet voor u. Gewoon werken verdient sneller, makkelijker en heeft nog meer niet te verwaarlozen voordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kingolotto,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jiggy betaald ook uit maar maar het duurt heel lang voordat je veel geld hebt gespaard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er zoelf nog geen gevonden, de opbrengsten wegen niet op tov de uren. Je kan wel als affiliate producten verkopen via www.paypro.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse gecontroleerde overzichten op internet te vinden van programma's die doen wat ze beloven.

Van de links hieronder biedt Reclamemails een overzicht van betaald mails lezen en Surveyweb een overzicht van betaald enquetes invullen.

Nadeel van dergelijke programma's is wel dat je pas wordt uitbetaald vanaf een minimum uitbetalingsbedrag. Voor zover ik weet zijn er bij dit type programma's geen mogelijkheden om binnen een week € 100 euro of meer te verdienen helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opinionbar, maar hier moet je wel enquetes voor invullen.
Soms krijg je hier 1 euro voor 1 enquete.

En ja absoluut moneymiljonair en Jiggy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euroclix betaalt keurig uit. rijk zul je er niet van worden, maar als je graag zinloze mailtjes opent heb je toch af en toe wat zakgeld.