Wat houdt dit in? Zie uitleg

Je hoort bij allemaal shows als X-Factor, Popstars, Next Top Model enz. altijd dat een prijs is: De winnaar krijg een contract van 1 miljoen euro bij dit en dit bedrijf?

Maar wat houdt dat precies in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ze een contract krijgen voor dat bedrag (;

Dit moet je zien als een gewone werknemers contract. Voor een jaar (of meedere!) krijgt de winnaar 1 miljoen, en daarvoor moet hij/zij tijdens de loopduur van het contract werken voor het bedrijf. Optredens doen, cd's opnemen, televisie optredens enz. Wat er precies in zo'n contract staat wordt niet bekend gemaakt maar reken maar dat er een heleboel beperkingen in staan. Je mag bijvoorbeeld niet meer in je vrije tijd nog muziek maken, je moet de liedjes opnemen die je worden gegeven of de opdrachten zonder inspraak enz.

Maar voor die miljoen zou ik het ook doen